Asiakkaiden palautteita

Pysyviä muutoksia tapahtuu vain jos itse työtä suorittavat henkilöt ja heidän esimiehistönsä yhdessä lähtevät tekemään muutoksia. Tilanne ennen, muutoksen aikana ja muutoksen jälkeen, ovat tärkeitä mittauspisteitä. On helpompaa tehdä muutoksia ja päätöksiä kun tilanteesta on olemassa selkeää faktaa.

Eräällä etelä-suomalaisella terveysasemalla oli haasteita puhelintyön resursoinnissa. Lähdimme yhdessä esimiehistön ja henkilöstön kanssa selvittämään mitkä ovat kipukohdat nykyisessä toiminnassa ja mitä voisi tehdä toisin paremman puhelintyön aikaan saamiseksi.

Tässä muutamia palautteita yhteistyöstä terveysaseman esimiehistöltä.

Ole yhteydessä!

minna.seppala@terveysviisas.fi
044 240 7502